Välkommen!

VÄLKOMMEN! Här kan ni följa klassens arbete och få användbar information.

16 december 2016

Vecka 51

MÅNDAG
Idrottskläder 

TISDAG
Idrottskläder 
Grej of the  day med Otto, Jill och Hugo 

ONSDAG
JULAVSLUTNING 

På måndag är det sista aktivitet förebygger för er. Nästa termin kommer ni inte att ha aktivitet förebygger. Det innebär att ni kommer att sluta klockan 14.00 alla skoldagar. 

På onsdag är det kort skoldag. Då slutar ni klockan 11.00. Vi samlas i klassrummet som vanligt på morgonen och myser och fikar lite. Klockan 9.30 börjar avslutningen i idrottshallen. Den håller på till 11.00 så ni får gå hem direkt ifrån hallen. Men ingen går hem utan att jag får krama om er ordentligt. Jag vill ge er kram som önskar er ett skönt jullov men även lycka till i fortsättningen. Det har varit fantastiskt roligt att vara en del i ert gäng. Ni är jättehärliga elever som jag verkligen kommer att sakna. Ni betyder mycket för mig och  fortsätt att vara så bra som bara ni är. 

Nu är det dags för oss att pausa lite ifrån varandra men jag hoppas att vi får fortsätta att jobba tillsammans igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar