Välkommen!

VÄLKOMMEN! Här kan ni följa klassens arbete och få användbar information.

14 oktober 2016

En bra fredag!

Idag hade jag bestämt mig för att vi skulle ha en riktigt bra dag tillsammans. Det har varit småtjafs och lite mer konflikter än vanligt under veckan och jag ville att det skulle sluta bra och positivt. 

När eleverna klev i in klassrummet på morgonen fick de ta ett hemligt kort i ur min låda. På kortet fanns ett positivt uppdrag som skulle utföras under dagen. 


Jag bestämde att alla skulle testa att göra något som de inte gjorde igår på rasterna. Och så kul vi har haft! Här kommer lite bilder från de kreativa aktiviteterna som eleverna valde. 

Här leker ett gäng leken 15. 

Här spelar ett gäng Vidare. 

Några gick runt och snackade. 

Någon trixande med bollen. 

På lunchrasten lärde jag eleverna bakvänd kurragömma. 

Uppdragen och de nya aktiviteterna gjorde denna fredag till en riktigt bra fredag. Ha nu en mysig helg tillsammans! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar